המאה ה-21 מציבה בפני המנהיגות המקומית אתגרים גדולים ושונים העולים על אלו עימם התמודדה עד כה. הולכת ומתגבשת מערכת יחסים שונה בין המנהיגות לתושבים מקבלי השירות. בעידן בו הידע חשוף לכל, ורמות הציפיות והמעורבות של התושבים גדלות, נדרש להגביר את היקף ועומק שיתוף הציבור בתהליכי קבלת ההחלטות בתחומים מגוונים בקהילה.
תהליכי שיתוף ציבור הינם מורכבים מאוד, בין היתר בשל ההצפה הטכנולוגית, ריבוי הידע, המגוון התרבותי-חברתי והאינטרסים השונים. למרות מורכבויות אלו, יישום נכון של תהליכי שיתוף ציבור מגביר את תחושת הלכידות, החוסן הקהילתי והמחויבות של הציבור לדרך אותה מובילה ההנהגה ואת מחויבות המנהיגות לעמדות הציבור.
חברת סינרגיה פיתחה וישמה לאורך השנים מודלים שונים לתהליכי שיתוף ציבור. מודלים המותאמים באופן מיוחד לרשות המזמינה.
לחברה ניסיון רב בהובלת תהליכים אלה בקהילות. בין היתר בגיבוש תב"ע ותוכניות מתאר, בהגעה להסכמות על מודל אורחות החיים, על תחומי החינוך, התרבות, הבריאות והסיעוד ולגיבוש הסכמות בנושאים משקיים. אנחנו, בחברת סינרגיה, משתמשים בכלים מגוונים בכדי לברר את עמדות הציבור: החל במפגשים פרטניים, עבור במעגלי שיח, חוגי בית וקבוצות מיקוד, וכלה בשימוש בפלטפורמה האינטרנטית וברשתות החברתיות.
כמו כן, מתמחה בחברה בליווי מנהלים בהובלת תהליכי קבלת החלטות תוך מיזוג נכון של פניה לציבור, הן בקביעת העיתוי והדרך והן בהגדרת קהל היעד, הציבור.